Saturday, October 29, 2011

SET PENYUSUAN...pilihan untuk anda

Setiap insan yang bergelar ibu pasti ingin menyusukan bayinya dengan sempurna, Namun masalah yang mungkin dihadapi ialah kekurangan susu ibu untuk memenuhi keperluan si manja. Antara cara yang sering dicadangkan ialah berurut, makan lobak putih dan sebagainya. Penghasilan susu ibu sebenarnya bergantung kepada nutrien seimbang yang diambil oleh si ibu selain kestabilan emosi untuk membantu menghasilkan susu ibu.

Shaklee menyediakan set penyusuan untuk membantu si ibu menjayakan penyusuan.




 Bagi yang baru mengenali Euphoria Breastfeeding Set :
Vitalea@ Multivitamin dengan formula zat besi :
Mempunyai 28 vitamin penting dan sangat perlu demi memastikan tubuh menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.

B complex :
Lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.

Vitamin C :
Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.

Alfalfa :
Raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu dan sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.
Namun  pengambilan Alfalfa adalah tidak digalakkan untuk diteruskan oleh ibu menyusu sekiranya  memberi mudarat pada bayi terutama apabila mendapati bayi cirit birit serta ibu mempunyai masalah tidak lawas membuang air besar.
 Maka pilihan lain bagi ibu yang tidak mengambil alfalfa adalah pengambilan Ostemetrik (kalsium).
Jika anda mempunyai bajet yang lebih..sangat digalakkan mengambil ESP (Energising Soy Protein) untuk membantu menghasilkan susu ibu yang lebih pekat  dan dapat memberi kepuasan kepada si manja anda.


Sila hubungi saya untuk konsultansi dan saya akan membantu anda memilih set penyusuan yang sesuai. Nantikan testimoni si ibu muda yang sangat berpuas hati dengan set penyusuan ini.
 
Copyright (c) 2010 Sihat itu Indah. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.