Saturday, May 18, 2013

Shaklee untuk family

Assalamualaikum semua..selamat berhujung minggu..Mei yang sangat istimewa..belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Hari Guru kepada rakan guru, guru-guruku dan guru anak-anak. Kalian insan terpilih untuk menyebarkan ilmu..

Pagi ni corat-coret saya ingin bercerita sedikit tentang aktiviti shopping semalam di Shaklee Ipoh. Asalnya ke Bake With Yen untuk shopping bahan bekalan bakeri..terus ke Shaklee top up apa yang patut. Ini antara yang saya beli utk family:




ESP : Energising Soy Protein. Saya minum pagi dan sebelum tidur sebagai supplemen protein khas untuk menjaga sel, rambut, kuku dan kulit. Paling best mengurangkan rasa lapar. 

Meal Shake: Untuk anak-anak iaitu multivitamin dalam bentuk powder..rasa sedap macam aiskrim. Sebagai breakfast cepat dan ringkas tetapi sangat berkhasiat untuk memelihara kecergasan dan melengkapan keperluan harian mereka.

Performance : Minuman berelekrolit untuk membekalkan tenaga segera dan mencegah hidration. Perasan tak sekarang ni musim panas dan sekali-sekala kita rasa lesu...anak-anak pun sama. Jadi saya akan bancuhkan perfomance ni..sungguh segar..

Chewable vitamin C : Untuk prevent penyakit..sekarang memang nampak ketara ramai yang menghidap penyakit DBS ( Demam,batuk dan selesema) yang kadang-kadang berlarutan. Walaupun demam,batuk dan selsema ni  dianggap penyakit biasa tetapi sekali kena..mengganggu tugas seharian. Tambahan lagi anak-anak yang sekarang ni sedang menghadapi peperiksaan. Untuk dewasa 3-5 biji , kanak-kanak 1-2 biji memadai. Rasa citrus yang enak...just chewy..

4 item ni juga sangat diperlukan pada bulan Ramadhan nanti..apa kata cuba sekarang!!!

Whatsapp saya -012 6746694. Jika anda ingin terus ke branch shaklee di Ipoh,, boleh gunakan id saya 867452 SITI IDAYU RAFIDA BT MOHD HADIN)


 
Copyright (c) 2010 Sihat itu Indah. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.