Saturday, November 19, 2011

Set Penyusuan Lengkap

Konsep vitamin dan penyusuan
Perkara penting yang perlu diketahui ialah vitamin tidak membanyakkan susu sebaliknya vitamin yang diambil bertujuan memastikan  ibu sentiasa sihat, bertenaga dan ceria untuk menyusukan bayi. Dengan keadaan ini,penghasilan susu ibu menjadi lancar.






Vitalea@ Multivitamin dengan formula zat besi :
Mempunyai 28 vitamin penting dan sangat perlu demi memastikan tubuh menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.

B complex :
Lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.

Vitamin C :
Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.


 OsteMatrix:
Membekalkan kalsium kerana ibu menyusu memerlukan tambahan 1000mg kalsium setiap hari.

Energising Soy Protein:
Membantu penghasilan susu ibu dan kebanyakannya menyedari bahawa pengambilan ESP membantu menghasilkan susu ibu yang lebih pekat dan secara tidak langsung bayi akan lebih puas.
ESP juga membantu menganjalkan bentuk payudara wanita terutama yang menyusukan anaknya. Semua ibu yang telah mencuba ESP mengakui kebenarannya. Payudara mudah rasa berat jika bayi lambat menyusu atau sesi perahan tertunda. Selain itu payudara tidak mudah lembik atau hilang keanjalan. 

Sila hubungi saya untuk mendapatkan set penyusuan lengkap ini dengan harga istimewa (012-6746694)
 
Copyright (c) 2010 Sihat itu Indah. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.