Friday, October 7, 2011

5 Sebab Jatuh Cinta dengan Shaklee


Salam Perkenalan...kepada yang sudi singgah di blog ini..terutama kepada senior-senior dalam Shaklee..juga yang masih tercari-cari produk hebat untuk kesihatan. 
               Saya ingin kongsikan di sini 5 sebab saya memilih Shaklee walaupun di luar sana terdapat pelbagai jenis supplemen sama ada yang murah mahupun mencecah ribuan ringgit. Bermula sebagai pengguna saya menyedari bahawa harga, rasa dan rupa bukanlah sandaran untuk kita meletakkannya sebagai yang terbaik tetapi kita harus mengatakan terbaik kerana kesan hebat yang kita dapat lihat dan rasa.


1. Consume vitalea- rasa sihat dan cergas (sebelum ni ada ambil juga yang lain tapi tak rasa apa-apa pun)
2.Vit.C- dah jarang selesema..kalau tidak..silap sikit mesti seminggu selesema(alahan habuk dan kadang-kadang makanan)
3.ESP dan Meal shake- tak perlu susah2 fikir for breakfast- just shake..siap dlm masa 1 minit. Ambil sebelum ke sekolah 6.45 pagi dan tahan sehingga 1.00 pm. Untuk anak-anak yang berpuasa dan juga sebagai breakfast mereka.
4. Pernah suggest kawan yang akan bersalin -set B dan ESP ( melalui adik saya) .Dia happy sangat sebab walaupun cuma minum ESP 2 minggu sebelum bersalin, sebaik sahaja baby lahir dah boleh menyusu. Hairan patient lain tengok kerana kebanyakannya memerlukan minimum 3 hari untuk betul-betul ada susu. Babynya tak meragam sebab cukup puas dan kenyang. 
5. Tertawan dengan Get Clean Water pithcer- dah lama sangat terfikir " kenapa tak ada company yang keluarkan water filter yang boleh dibawa ke mana-mana?" sebabnya...kalau travel mesti singgah mana-mana dulu untuk beli 1 ctn mineral water..dan bawa naik ke bilik hotel..risau je kalau stok mineral water tu habis(tak tergamak nak minum air paip kat hotel)

2 SEBAB JOIN MEMBER...
 
1. Nak continue makan supplemen dan share kebaikan dengan orang lain..niatnya nak bantu mereka supaya sihat dengan vitamin yang baik...income sebagai bonus.

2.Untuk tambah ilmu tentang kesihatan kerana kebanyakan orang yang sakit...satu drpd sebabnya kerana kurang pengetahuan tentang kesihatan.

Jumpa lagi.......SIHAT ITU INDAH
 
Copyright (c) 2010 Sihat itu Indah. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.